24. aug. 2012

All Simple

Jeg tilbringer weekenden med to vidunderlige piger, mine bedste veninder Julie og Cecilie. Vi skal egentlig bare hygge, og være helt os selv med en masse snak om alt mellem himmel og jord. Dog skal vi i morgen, hvis det er nogenlunde vejr, ud til fjorden i det høje græs og tage billeder ved solnedgangen. Med det gyldne skær, åh, jeg glæder mig allerede! Det er altid en fryd at overvære en solnedgang.
Hvis resultatet blivernogenlunde, vil det blive vist her på Drømmespind.

Love u guys, I skal vide at I betyder en del for mig. I skønne læsere. Jeg er nu oppe på 174 læsere, det betyder alt for mig. Jeg sender jer tanker!

4 kommentarer:

  1. Hvor ser du fin ud! Og du fortjener skam alle dine læsere :) Glæder mig til at se billederne i får taget under solnedgangen.
    xx

    SvarSlet
  2. Mange tak Andrea, du varmer mit hjerte. For din skyld sætter jeg med garanti billederne ud i morgen.

    Btw, vidunderlig blog du har. (-:

    SvarSlet
  3. Elsker kontrasten mellem dit hår og din hud. Det hele ser så skrøbeligt ud. Åh du er så fantastisk smuk Sara. Kys

    SvarSlet
  4. Det er intet i forhold til dig, smukke Ida. Du er så skøn. Mange tak!
    Glæd dig til mit brev!
    Kys.

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.