19. jan. 2013

Fantasy running wild

            Illusioner der spiller under mine øjenlåg. Denne fantastiske verden bestående af blot du og jeg, og alle de mest
            vidunderlige ting der tænkes kan. En verden med trætoppe der tårner sig over vore hoveder, marker med svajende
            blomster, fuglesang, solnedgange med gyldne skær, en verden fuld af bøger og ikke mindst smil, glæde og latter.
            Som et eventyr der venter på at blive bragt til lyset.

            Hvis der er noget jeg holder af, er det at ligge i min seng og drømme mig bort til denne verden. Jeg er som betaget.

2 kommentarer:

  1. Som du dog skriver smukt, Sara. Din blog er utrolig hyggelig og så evigt yndig.

    http://carolinethorup.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. Åh hvor det varmer Caroline! Det er jeg uendeligt glad for at du synes. Tusinde tak! xx

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.