16. feb. 2012

Forunderlige Vinter





                                            Vidunderlige snelandskabe kan virkelig få mig til at føle noget specielt. De har en kæmpe plads i mit hjerte.
                                            Det er koldt men klart udenfor. Sneen har dalet og efterladt et glimtende hvidt slør på både jorden og
                                            i trætoppene. Vandet bliver forvandlet til is. Jeg elsker hvad vinteren kan bringe. Et hav af stjerneklare natte,
                                            månelys og kulde der kærtegner huden.

                                            Dug lægger sig i mit vindue, mens blyanten skriver indetrængte følelser ned i dagbogen. Min te damper,
                                            mens brændeovnens flammer lægger forskellige skygger. Varmen lægger sig omkring mig, og mine ører 
                                            fyldes af den forunderlige stilhed.

                           

6 kommentarer:

  1. Virkelig smukke billeder! Hvor er de blevet taget henne? Det øverste ligner nemlig noget fra Dyrehaven.

    SvarSlet
  2. Hvor er du skøn, tak for komplimenten! You're right, de er fra Dyrehaven. Intet sted er smukkere end dette, det er mit absolutte yndlingsted.

    SvarSlet
  3. skøn blog du har dig! måske vi skulle følges? håber i hvert fald, du vil kigge forbi min blog :-)

    //untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Mange tak skal du have. Jeg tjekker i hvert fald din nu!

    SvarSlet
  5. Hej, jeg har valgt at give dig en blog award, da jeg super godt kan lide din blog. For mere info kig her:
    http://tullesblog.blogspot.com/2012/02/blogaward.html

    SvarSlet
  6. Lækre billeder, er næsten misundelig.
    Kig forbi min blog, måske kan vi følges?
    www.thescreenisus.blogspot.com
    - Kine

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.