20. feb. 2012

Wonderful Moment



                                           Solnedgang, sikke en smuk oplevelse. Især om vinteren med vinden i håret, og de helt specielle farver. Det er
                                           et helt andet syn end om sommeren, for her i denne årstid efterlader solen en mere gullignyance, og den er ikke
                                           helt så lyserød. Men dog, jo det er den. Jeg elsker det. At gå langs fjorden efterlader en helt speciel stemning
                                           i kroppen på mig, som påvirker mig resten af dagen. Jeg er så lykkelig.

                                           Hvilke syn kan efterlade jer åndeløse?



7 kommentarer:

  1. Hvor har du dog en dejlig blog! Dine billeder er rigitg smukke. Det bliver spændende at følge dig fremover!

    Andrea

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have, det gør mig rigtig glad! Dejligt med ros, hæ.

    SvarSlet
  3. Hej. :-)
    Jeg har valgt og videregive min "blog award" til dig, - du kan læse mere om hvad du nu skal gøre inde på min blog her http://liveyourlife-gunilla.blogspot.com/

    SvarSlet
  4. Mange tak Gunilla! Det var sødt, hæ. (-:

    SvarSlet
  5. Din blog er rigtig hyggelig! Og nogle rigtig hyggelige og fine billeder!

    SvarSlet
  6. Et bedre kompliment kan ikke plantes her, mange tak Nikolai. Jeg er så utrolig glad for at lige netop du syntes om den!

    SvarSlet
  7. Super fed blog! Jeg har valgt at give dig en blogaward, jeg skulle give en award videre til 5 blogs med under 100 faste læsere! Du er en af de fem.. Du skal skrive en tekst, og skrive et link til den blog du har modtaget awarden af. Derefter skal du uddele 5 blog awards ud til 5 andre blogge, og de skal have under 100 faste læsere..

    Held og lykke - Knus Katrine Spure
    - lifeas-agirl.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.