26. feb. 2012

Seductive Melodies





                                      Forførende melodier der kommer flyvende fra klaveret. De er vidunderlige. Jeg har altid ønsket at kunne spille klaver.
                                      Ønsket selv at kunne være kilden til disse smukke toner. Ønsket at kunne kréere. At kunne leve mig ind i min egen
                                      verden af toner. Disse toner kunne både være glade eller sorgfulde, alt efter sindsstemning. Ønsket at kunne drømme
                                      til disse toner. Jeg elsker min farmors klaver. Klaveret er en genial opfindelse.

        
   

Follow my blog with Bloglovin

7 kommentarer:

  1. Du er en fantastisk god fotograf! Wow, nogle flotte billeder! :)

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have. Hvor er du skøn!

    SvarSlet
  3. Virkelig flotte billeder! :D

    Hvilken effekt/redigerings program bruger du på dem? Den giver virkelig en fed stemning til billederne!

    SvarSlet
  4. Hvor er det smukt Sara! Åh, vil vædde med du er fantastisk til at spille. <33

    SvarSlet
  5. Yasmina: Mange tak skal du have! Til lige disse billeder har jeg brugt photoshop.

    Ida: Hvor er du skøn Ida! Det varmer.
    Åh, jeg ville ønske at jeg var. Jeg kan en smule, men det er ikke noget at prale af. <3

    SvarSlet
  6. Åh, den melodi er så smuk, har selv spillet den..

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.