4. mar. 2012

Beloved Spring





                                           Foråret bringer så mange følelser. Foråret kan få mig til at springe af glæde og  bare danse. Få mig til at glemme
                                           omverdenen. Gøre mig ør i hovedet af lykke. Bringe smilet frem i mine øjne. Få det til at sitre i min krop efter
                                           at mærke solens kærtegn. Bringe glæde og fuglefløjt. Få drømme til at opfyldes. Få hjertet til at banke når man
                                           opdager de smukke blomster, og grenenes skud.

                                           Glæden ved foråret er enorm. Jeg holder af foråret. Uendeligt meget.
                                           
                                           Disse billeder er taget ved Dragsholm slot. Jeg har en drøm om at besøge Dragsholm slot med min elskede veninde.


8 kommentarer:

  1. Nej nogle flotte billeder! Hvordan har du lavet det fjerde?

    SvarSlet
  2. Smukt, smukt, smukt! Virkelig vidunderlige billedder Sara. Waow. <3

    SvarSlet
  3. Andrea: Mange tak skal du have! Jeg har lavet et 'anigif'. Du kan lave det i Photoscape.

    Ida: Du varmer mit hjerte. Vores fremtidige slot. Du ville dø hvis du så det tæppe der lå på skovbunden, fyldt med vintergækker! Jeg tænkte så meget på dig. <3

    SvarSlet
  4. Meget fine billeder og tekster. De går lige i hjertet, på en rar og finurlig måde.
    http://asowl.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Rigtig flotte billeder og rigtig fin blog. :-) Har været fastlæser i noget tid nu.
    - Vil du tjekke min ud? drippingdrops.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Super smukke billeder, jeg er helt forelsket i det første :-)

    SvarSlet
  7. EJ nogle fede billeder! Jeg er blevet fast læser, det kan man jo ikke lade vær med!
    Jeg tænkte på om vi skulle følges? :-')
    Tag et kig forbi: astajohanne.blogspot.com

    - Asta Johanne

    SvarSlet
  8. Det fjerde billede er virkelig fedt, hvordan gør du? :)
    Følger din blog, vil du tage et smut forbi min?

    http://trendbyisa.blogspot.dk/

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.