26. mar. 2012

Forunderlige Stunder









                                           Endnu en uge er gået, og det eneste jeg ser frem til er ferien. Åh, det passer ikke helt, det er løgn. Jeg glæder
                                           mig hver morgen til at høre fuglene hilse endnu en vidunderlig dag velkommen. Jeg glæder mig til at stige på
                                           cyklen for derefter at mærke solen kærtegne min kind. Jeg glæder mig til at komme hjem om aftenen for at
                                           tænde mine (survivor) stearinlys. Jeg glæder mig til at tjekke postkassen hver dag, for hvad nu hvis der lå noget
                                           til mig? Jeg glæder mig til at se vintergækkene svaje i vinden som klokker. Jeg glæder mig til at se Julie.
                                           Jeg glæder mig til at tænde for mine Beatles sange. Jeg glæder mig til at smage på jordbærerne -og blåbærrene
                                           som jeg lige har cyklet ned i centeret for at købe. Jeg glæder mig til at læse mere fra Shakespeare.  

                                           Alt i alt en optimistisk opdatering. Billederne er taget i løbet af ugen. Er der noget I glæder jer til?



                                                                                                                                                      
                                                                                                                             

13 kommentarer:

  1. Super søde billeder! Jeg glæder mig til påskeferien, ih altså :-)

    SvarSlet
  2. Åh, sikke en skøn kommentar! Mange tak skal du have.

    Påskeferie er det bedste. At kunne sove længe, det er virkelig noget jeg kunne trænge til. (-:

    SvarSlet
  3. Sikke en dejlig stemning :)

    SvarSlet
  4. Hvor er det sødt sagt Andrea! Jeg håbede nemlig også på noget stemning, så nu er den del fuldført. Mange tak!

    SvarSlet
  5. Dine billeder og tekster er simpelthen så fine, Sara! xx

    SvarSlet
  6. Wow, du tager virkelig nogle smukke billeder. Ville øndske jeg kunne sådan noget. Super skøn blog. Hvilket kamera bruger du?

    - Anita. xx
    http://anitas-liv.blogspot.com/

    SvarSlet
  7. Rigtig fede billeder!
    Lige pt glæder jeg mig bare til torsdag hvor jeg skal være sammen med en god veninde, ellers har jeg ingen planer for ferien endnu. :-)

    SvarSlet
  8. Rigtig flotte billeder, du har taget. Det er tydeligt, at du har lagt masser af følelser i. Skulle vi følges?

    xx, Amalie (www.voie-rapide.blogspot.com).

    SvarSlet
  9. Hej Sara, har lavet en bloganbefaling af din blog på min blog, håber du bliver glad for det. :-)

    drippingdrops.blogspot.com

    SvarSlet
  10. Anna: Tak for komplimenterne Anna, og jeg kan ikke andet sige end i lige måde!

    Anita: Åh, mange tak skal du have! Det varmer virkelig. Jeg bruger et Sony a 390 - spejlrefleks.

    Catja: Hvor lyder det skønt! Som en rigtig afslapnings-ferie. (-:

    Amalie: Mange tak Amalie, ih du gør mig utrolig glad. Ja, jeg tjekker selvfølgelig din blog med det samme!

    Catja: Åh hvor er det sødt! Tusinde tak, det gør mig så lykkelig. Hvor er det skønt! Mange tak, virkelig! xx

    SvarSlet
  11. Du har virkelig talent for at tage billeder. hvis bare billederne var lidt større, ville oplevelsen være endnu mere fantastisk. er blevet fast læser af din utrolig fine blog :-)

    SvarSlet
  12. Elsker virkelig dine billeder Sara! De er bare. ja. HELT fantastiske!

    Knus,
    Camilla (Aliwe)

    SvarSlet
  13. Dine billeder er så fede.
    Vinklerne er gode og alle de detaljer!

    http://trendbyisa.dk/

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.