1. maj 2012

Oh, dear spring








                                         Åh, sikke en fryd det er at stå op til en morgen fyldt med solskin. Sikke en fryd det er, når du besøger det mest
                                         vidunderlige sted du længe har set. Så fortryllende at det sætter et præg helt inden i mig, lige her i skrivende
                                         stund.
                                          'Vidunderlighed' er en svær definition, og dog kender jeg den godt. De vidunderlige ting på en forårsdag er for
                                          mig, når du hygger med en du har kær, og I hopper på cyklen, for derefter at stoppe et sted der er næsten glemt, men
                                          stråler som aldrig før af fortryllelse. Da jeres øjne får glider hen over de smukkeste blomster, og I indånder duften
                                          og fyldes af flora helt inde i lungerne. I bliver fulde af forårsfornemmelser, da tanken strejfer jer om, at disse dage er der
                                          en stund tilbage af endnu. Når I læser et brev fra en der står jeg nært, og i fyldes af lykkefølelse.
                                          I lover jer selv at fuglene vil komme flyvende med luftpost lige om lidt, så jeres kære kan høre om dine inderste tanker og
                                          følelser (billede nr. 3).
                                          Ren forårs idyl, og den bedste dag længe. 

                                          På en måde ser jeg mig dog stadig om efter efteråret, og dets idyl. Men det er er helt anden historie.

11 kommentarer:

  1. 'Vidunderligt' indlæg! xx

    SvarSlet
  2. Åh Anna, tak for komplimentet!

    SvarSlet
  3. Rigtig flotte billeder, man kommer rigtig i forårsstemning!:)

    SvarSlet
  4. Et bedre kompliment kan ikke plantes her, mange tak skal du have!

    SvarSlet
  5. Dejligt indlæg. Drømmende tekst. Dejlige billeder. Velskrevet. Meningsfuldt. Stemningsfuldt.

    SvarSlet
  6. Det varmer virkelig mit hjerte, jeg er så glad for at du kan lide det!

    SvarSlet
  7. Kan i hvert fald ikke sige andet, end at jeg glæder mig til næste indlæg, hehe. ;-)

    SvarSlet
  8. Hvor er det sødt sagt, mange tak!

    SvarSlet
  9. Virkelig skønne billeder!

    SvarSlet
  10. The first picture was very pretty!

    Sv; Oh thank you so much!! We are really happy to hear that! Thank you for the following, and we use photoshop elements :)

    SvarSlet
  11. Så skønne billeder! :)

    http://trendbyisa.dk/

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.