8. okt. 2012

Åh, kære efterår

Efteråret står mit hjerte så kært. Alt bliver som forandret. Naturen, vejret, kulden, min lykke. 
Jeg var i Dyrehaven i dag, åh hvor var det smukt! Til tider dukkede solen frem og kulden tog til og gav små røde pletter på kinderne. Når der kom en lille brise, dryssede de små blade ned fra trækronerne, som nyfalden sne. 
-Resten af dagen er gået ved at jeg har læst bøger og drukket koppevis af te, da min hals smerter mig. 

Jeg har lavet en smule om på mit layout både i siderne, og headeren. Hånden på hjertet, hvad synes I om det? 

2 kommentarer:

  1. Jeg elsker virkeligt også efterår, farvene er så flotte.
    Jeg har selv en blog som hovedsageligt består af kreative ting og sager, det vil betyde meget for mig, hvis du vil kigge lidt på den, måske sende mig en kommentår eller enda følger mig på bloglovin.
    Ps. min blog må meget gerne deles med venner og bekendte! <3
    http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet
  2. Ja, efteråret er det smukkeste.
    Jeg tager et kig forbi. (-:

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.