4. okt. 2012

Autumn


Åh, oktober måned, efterår. Den smukkeste årstid i hele det lange år. Dette efterår har jeg blandt andet spændt i London, som I kan se på det første billede. Det var simpelthen det smukkeste, det mest skønne. Jeg længtes sådan efter London nu da jeg er hjemme, men 'ude godt, hjemme bedst'.

Jeg lavede det andet billede lige under det store med skriften "October, please be good", da oktober er den tid hvor jeg stråler mest. Jeg skinner mest. Jeg lever mest. Jeg er lykkelig. Billedet inden i bogstaverne tog jeg forleden, den smukkeste solnedgang jeg nogensinde har overværet. 

6 kommentarer:

  1. Du er en rigtig god blogger. Forsæt det gode arbejde. Du får succes en dag!

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have, det betyder en del for mig. Tak for kommentaren!

    SvarSlet
  3. Fed blog!

    emmaseenandbeen.blogspot.dk

    kig her og smid en kommentar, jeg gør det samme på din blog!

    SvarSlet
  4. Mange tak Emma! Jeg tjekker den. (-:

    SvarSlet
  5. Fede billeder :) Fed header du har! :) KAn jeg spørge om hvordan du har fået overskriften på dine indlæg til at stå i midten? :)

    SvarSlet
  6. Yana, mange tak skal du have! Omkring mine overskrifter, så har jeg lavet om i HTML-koden, du kan finde tutorials om det på youtube. (-:

    SvarSlet

Jeg sætter sådan en stor pris på hver en kommentar, I er de bedste.
- Sara.